HCIT:n tärkein voimavara - ihmiset ja osaaminen
OLEMME SITOUTUNEET AUTTAMAAN SINUA

Jarmo Kuljunlahti


Toimitusjohtaja, myynti

"Päädyin IT-alalle aavistuksen sattuman kautta, lama-aikaan 90-luvun alussa. Tuli siinä hetki istuttua lähituessa kunnallisen puolen käyttäjiä opastaen, mutta myyjän veri veti kaupan tekoon, asiakkaita auttamaan. Mulle oli alusta alkaen selvää kuitenkin, että haluan opetella teknologiapuolta kunnolla ja perehtyä syvällisesti valitsemaani alaan. Niinpä tässä viimeiset 25 vuotta on mennyt pääasiassa konesalien parissa mm. palveluntarjoajien kanssa toimiessa."

jarmo.kuljunlahti@hcit.fi

puh. 040 571 2971


 Petri Jeskanen

Tekninen asiantuntija, osakas

"Sain ensimmäisen pelikoneeni kuusvuotiaana. Sieltä lähti kiinnostus teknologiaan ja se kiinnostus on säilynyt ja lopulta IT:stä tulikin mulle ammatti. Aloitin hommat helpdeskissä ja lähituessa, jonka jälkeen aloin erikoistua eri teknologioihin ja opettelin asentamaan uusia juttuja. Kaks kulmakiveä on aina ollut tekemisessä mukana: innostun teknologiasta, joka esittelee jotain uutta "laatikon ulkopuolelta" ja toisaalta halu auttaa ihmisiä. Sitähän IT on - kun tehdään järkevästi asioita, niin myös käyttäjä voi tehdä asiansa järkevästi. Vahvin asiantuntijuuteni on aina ollut konesaliteknologioissa. Vaikka olenkin ns. tekninen jamppa, niin kuulemma osaan myös selittää tekniset asiat selkokielellä."

petri.jeskanen@hcit.fi

puh. 050 356 8172


Jarkko Melen


Tekninen asiantuntija, osakas

" 23 vuotta IT-alaa takana ja jo alusta asti olen ollut vahvasti virtuaaliympäristöjen (VMware, Hyper-V) kanssa tekemisissä. Veeamia pyörittelen vaikka unissani, etenkin pilvipalveluympäristöjä. Joku voisi sanoa, että oon siis nörtti. Nörtti, joka tykkää asiakkaista. Mulle on aina ollut tärkeää ymmärtää asiakkaiden tarpeet ja pystyä reagoimaan niihin. Pystyä kehittämään palveluita nopeasti vastaamaan asiakkaan tarpeita. Haluan olla se asiantuntija, joka osaa auttaa asiakasta valitsemaan oikean IT-infran liiketoimintansa tueksi. Paras fiilis työssä tulee siitä, kun pystyy auttamaan asiakasta kriittisessä tilanteessa, saa vietyä ongelmat läpi hallitusti ja asiakkaan liiketoimintaan ei tule häiriöitä. Mun tavoite ongelmatilanteessa on varmistaa, että asiakas on hyvällä tuulella, kun seuraavan kerran nähdään. Joskus siihen tavoitteeseen pääsee helpommin, joskus se vaatii vähän enemmän ponnisteluja. Mutta kaikki tarvittava tehdään. Joka ikinen kerta."

jarkko.melen@hcit.fi

puh. 050 584 6960